اعزام دانشجو به هند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 795
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


دوره های زبان انگلیسی در دانشگاههاي شهر پونا و کالج های دیگر

دوره های زبان انگلیسی در دانشگاههاي شهر پونا و کالج های دیگر

یکی از بهترین انتخاب ها برای شروع تحصیل در هندوستان، گذراندن دوره های زبان انگلیسی  است. شهر پونا با داشتن دو کالج آموزش زبان انگلیسی که سفارت هندوستان در ایران تنها پذیرش از این دو کالج را قبول می کند و به دانشجویان این دوره ها ویزا می دهد، غالباً علاقه مندان به دوره های زبان انگلیسی از ایران و تمامی کشورهای دیگر(از جمله کشورهای عرب زبان، کره و تایلند و آفریقا) شهر پونا را برای فراگیری زبان انگلیسی در هندوستان انتخاب می کنند. دانشگاه پونا در بخش دانشجویان خارجی خود با دوره ی چهار ماهه ی ELICIS و کالج سیمبایسز با نام ELCIS دوره های متنوع و کیفیت بالای آموزش دو مرکز آموزش زبان انگلیسی در پونا هستند. به دلایل زیر دوره های زبان انگلیسی در شهر پونا توصیه می شود:

1.   در تمام مدت سال و در دوره های مختلف می توانید اقدام به اخذ پذیرش کنید.

2.   با کمترین ریسک میتوانید به یک کشور خارجی سفر کرده، امکانات و دانشگاههای آن را  از نزدیک بررسی کنید و درصورت تمایل، جهت ادامه تحصیل در رشته دلخواهتان پذیرش بگیرید.

3.   حتی اگر فقط برای تقویت زبان خود اقدام میکنید، میتوانید در محیطی واقعی زبان انگلیسی خود را ارتقاء دهید(چون اکثر مردم هندوستان به زبان انگلیسی واقف می باشند).

4.   تعدادی از دانشجویان خارجی، خصوصاً آن دسته از آنان که با زبان انگلیسی آشنایی کمتری دارند، میبایست مدتی را جهت کسب مهارت و تسلط بیشتر به این زبان به فراگیری و تمرین جدی تر آن اختصاص دهند. این دسته از دانشجویان غالباً در برقرار کردن رابطه با محیط و فهم مطالب درسی با مشکل مواجه می شوند.


اگر چه این دانشجویان از هوش و استعداد درخشانی برخوردارند ولی به سبب عدم تسلط کامل به زبان انگلیسی عموماً از همکلاسان خود در دروس دانشگاه عقب می مانند.

دانشگاه های هند از همه دانشجویان خود انتظار دارد که به زبان انگلیسی مسلط باشند. اگر سطح مهارت شما در زبان انگلیسی در حد استانداردهای این دانشگاهها نیست، پیشنهاد میکنیم پیش از شروع به تحصیل یا در حین آن، نسبت به شرکت در این دوره ها اقدام نمایند.

 

آکادمی زبان انگلیسی این دو کالج از اعتبار بالایی برخوردار است و از اساتید مجرب و با سابقه و آخرین روشهای تدریس زبان انگلیسی بهره میگیرند.

 

كليه  دروس دانشگاهي در هند  به زبان انگليسي ميباشد و معمولا دانشجويان بايد يک ماه بعد از ثبت نام در امتحان سنجش زبان انگلیسی( فقط مخصوص دانشجویان دانشگاه پونا)شركت كنند. عدم قبولي در اين آزمون منجر به مشکلات و هزينه هاي اضافي ميگردد که بر همين اساس توصيه ميکنيم حتما نسبت به تقويت توانايي هاي خود اقدام نماييد.  

 افرادي كه جهت تحصيل به هند مراجعه ميكنند بايد آشنايي كامل به زبان انگليسي و مهارت هاي سه گانه در مكالمه، نگارش و درك مطلب داشته باشند.  

توجه: مهلت ارسال مدارک برای اخذ پذیرش در دوره های زبان انگلیسی: تا یک ماه قبل از شروع کلاس ها میباشد.

جهت اطلاع از زمان شروع كلاس ها وشرايط  ثبت نام با ما تماس حاصل نماييد.

مسير هاي ارتباطي با ما

شماره تلفن: 09132461411  09122356298

 آدرس ايميل: marlik64@yahoo.com

 

 

نويسنده: امیر نظری,آرین نظری تاريخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:دوره های,زبان,انگلیسی,در,دانشگاه,شهر,پونا,تحصيل,در,هند, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to studyinindia1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com